piątek, 4 maja 2012

Wstęp.

1.  Kate.




Na pytanie kim jestem, zawsze odpowiadam to samo. Nikim. Jestem tylko małym, nic nie znaczącym w świecie człowieczkiem, który żyje mimo przeciwności losu, może na krawędzi załamania nerwowego, ale żyje.
Zawsze udawałam kogoś, kim nie jestem. Moje z pozoru idealne życie rodzinne jak i towarzyskie w rzeczywistości nie było moim światem .
Miałam nadzianego ojczyma, który poza pracą nie widział niczego.. no może do pewnego momentu, ale o tym później . Kim była moja matka ? Hm.. Moja matka była malarką. Kiedyś... Gdy byłam jeszcze małym dzieckiem, zawsze z rodzeństwem tworzyliśmy nasze "dzieła sztuki". Wygłupialiśmy się przy tym i śmialiśmy bez ustanku, lecz to już przeszłość. W momencie, gdy matka poznała Johna cały nasz świat się zmienił.  Stała się wielką damą, którą interesuje tylko uroda i wystawne przyjęcia. Mam nienormalnego brata i głupią siostrę. Dlaczego tak mówię ? Bo tak jest. Mój brat ma 15 lat i lata za pustymi laskami, a moja siostra nie dość że brakuje jej piatej klepki to w dodatku co tydzień zmienia chłopaka. 
Cóż, wychodzi na to, że zostałam jako jedyna normalna w domu pełnym inteligentów..


No, taki kulawy wstęp :) Nie dałam wam zdjęć bohaterów, bo chcę żebyście sami ich sobie wyobrazili :P


-Nieważny jest wygląd zewnętrzny tylko to co masz w sercu .
- Pieprzenie. 90% ludzi na tym świecie zwraca uwagę na wygląd. Sad but true. 



Malikowa. xx



2 komentarze:

  1. Zapowiada sie ciekawie (: czekam na nn :) zapraszam tez do mnie : www.lookingforloveinonedirection.blogspot.com rowniez licze na komentarz <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie fajnie ;)
    Czekam na rozdział ;P i zapraszam do siebie (nowy rozdział) http://even-death-do-us-part.blogspot.com/
    Liczę na komentarz ^^

    OdpowiedzUsuń